Webová analytika

měříme, analyzujeme, zlepšujeme

Díky nám zjistíte, kdo na váš web chodí, proč tam zůstává, a hlavně – proč někdy utíká.

Data, co mají smysl

Když neměříte, nic nevíte. Webová analytika vám odhalí, kdo jsou vaši zákazníci, co je na vašem webu baví, a kde naopak ztrácejí zájem. Díky tomu můžete nejen vylepšit své stránky, ale i optimalizovat náklady na reklamu a zaměřit se na to, co skutečně funguje. S daty, která vám dodáme, proměníte svůj web v efektivní nástroj pro růst.

Svatá analytická trojice

Pro měření návštěvnosti webu a dalších užitečných metrik používáme nástroj Google Analytics 4. Tento nástroj implementujeme prostřednictvím Google Tag Manageru, díky čemuž do Analytics posíláme i další zajímavá data, jako například: kliknutí na e-mail, kliknutí na telefonní číslo, návštěvu stránky kontakt, scrollování stránky až do konce, minimální dobu setrvání na stránce, odeslání formuláře, shlédnutí videa a další.

Součástí naší služby je také implementace Google Search Console, nástroje pro webmastery, který propojujeme s Analytics. Díky tomu získáte přístup k dalším užitečným informacím, například k dotazům, na které lidé nacházejí váš web, k návštěvnosti z organického vyhledávání a k údajům o vaší pozici ve vyhledávači Google.

Váš web pod drobnohledem

  • Počet celkových i unikátních návštěvníků
  • Doba setrvání na stránce
  • Procento okamžitého opuštění webu
  • Zdroje návštěvnosti (organická, přímá, sociální sítě, reklama)
  • Demografické údaje návštěvníků (věk, pohlaví, lokalita)
  • Zájmy návštěvníků podle kategorií
  • Chování návštěvníků (procházení stránek a další interakce)
  • Měření konverzí (nákup, registrace, odeslání formuláře, stažení dokumentu)
  • Měření událostí (odeslání emailu, telefon, shlédnutí videa, a další)
  • Přehled výkonnosti kampaní (Google Ads, sociální sítě, e-mail marketing)
  • Zařízení (pc, mobil, tablet), operační systém, prohlížeč
  • Měření výkonu e-shopů (objednávky, příjmy, chování zákazníků)
  • Výkonnost jednotlivých stránek webu
  • Podrobné analýzy toku návštěvníků webu

Vaše data jsou Vaše

Umíme exporty vašich dat do BigQuery, což je cloudová databáze Googlu, která umožňuje zpracovávat a analyzovat surová data z Google Analytics, Google Search Console, Google Ads a dalších platform na mnohem podrobnější úrovni, než jakou nabízí standardní rozhraní daných služeb. Můžete vytvářet vlastní SQL dotazy, kombinovat data z různých zdrojů a získávat přesně ty metriky, které potřebujete. Na rozdíl od omezené historie v Google Analytics můžete data v BigQuery uchovávat neomezeně dlouho, a co je důležité, jste vlastníky těchto dat. V BigQuery uvidíte i některá data, která v Analytics nejsou z důvodu absence souhlasu s analytickými a marketingovými cookies.

Výhody BigQuery

  • Je to rychlé
  • Je to bezpečné
  • Je to levné, nebo i zdarma