Webová analytika
měříme, analyzujeme, zlepšujeme
Data, co mají smyslKdyž neměříte, nic nevíte. Webová analytika vám odhalí, kdo jsou vaši zákazníci, co je na vašem webu baví, a kde naopak ztrácejí zájem. Díky tomu můžete nejen vylepšit své stránky, ale i optimalizovat náklady na reklamu a zaměřit se na to, co skutečně funguje. S daty, která vám dodáme, proměníte svůj web v efektivní nástroj pro růst. |
![]() |
![]() |
Svatá analytická trojicePro měření návštěvnosti webu a dalších užitečných metrik používáme nástroj Google Analytics 4. Tento nástroj implementujeme prostřednictvím Google Tag Manageru, díky čemuž do Analytics posíláme i další zajímavá data, jako například: kliknutí na e-mail, kliknutí na telefonní číslo, návštěvu stránky kontakt, scrollování stránky až do konce, minimální dobu setrvání na stránce, odeslání formuláře, shlédnutí videa a další. Součástí naší služby je také implementace Google Search Console, nástroje pro webmastery, který propojujeme s Analytics. Díky tomu získáte přístup k dalším užitečným informacím, například k dotazům, na které lidé nacházejí váš web, k návštěvnosti z organického vyhledávání a k údajům o vaší pozici ve vyhledávači Google. |
Váš web pod drobnohledem
|
![]() |
![]() |
Vaše data jsou VašeUmíme exporty vašich dat do BigQuery, což je cloudová databáze Googlu, která umožňuje zpracovávat a analyzovat surová data z Google Analytics, Google Search Console, Google Ads a dalších platform na mnohem podrobnější úrovni, než jakou nabízí standardní rozhraní daných služeb. Můžete vytvářet vlastní SQL dotazy, kombinovat data z různých zdrojů a získávat přesně ty metriky, které potřebujete. Na rozdíl od omezené historie v Google Analytics můžete data v BigQuery uchovávat neomezeně dlouho, a co je důležité, jste vlastníky těchto dat. V BigQuery uvidíte i některá data, která v Analytics nejsou z důvodu absence souhlasu s analytickými a marketingovými cookies. Výhody BigQuery
|